? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 29, 2009

Maria O Maria..

Emmm..what should I share here??? Actually I'm juz going back from Sibu this morning..macam nadai mood & sedih aja deka masuk office saritu..u know why? Coz member sama kerja semakin kurang, especially saritu Maria (little gurl..hehehe) dah resigned then pagila akan terbai ke Melaya laban perlu register di UPSI 2nd of July tu.. Mesti aku akan rasa sedih time outstation ila, tua iya memang enda kala ninggal ke pangan maia outstation coz memang in-group during 1st day we were working here. Harap2 aku akan bulih pindah tempat kerja lah (actually aku enda tahan stay di menua tu even tu menua aku empu tapi aku dah jarang & lama enda stay ditu since 1999..huhuhu) as soon as possible..sedih amai bila member2 lama pergi. Tayar kereta ku ditu cuma berpusing rumah-office..sometimes pergi stadium & swimming..then..tinduk.. Hampir tiap-tiap hari aku call sida auntie, mak & adik aku di Bintulu. Setiap hari aku fikir untuk deka pulai Bintulu..hmmmm...

8 comments:

Andit said...

kasian juga dgn awk cantik..

kawin awal agar awk dapat transper btu. heheh

My Destiny said...

kawin?? it's not easy..no need to rush.hehehe

Barbjohn said...

huhu..baka aku ga d Madiah..aku tok pon nda sabar ka mindah ari Kapit..makin kehilangan rambut aku tok tlalu tensen..nda hairan nti next mth aku mintak GSTT di menoa aku mpu..huhuhuu..

Andit said...

kenapa cantik tak nak kawin awl. kan dah ada calon nya tue.

mybe cantik masih memilih kot. huhuhu

My Destiny said...

haha..next year di Btulu ku asai ia..nuan di sibu ila Barbara..sabar lok..tinggal bberapa bulan jak tok arr..hehe..bukan memilik tp blom ada plan nak kawin..eemmm..

Ryan said...

mansa madi... sinu mot dey... kami enda meh pindah ari melaya madi.. 10taun dh berkhidmat dimenua org.. apin pindah swk agi. ko jaku taun tu plan pindah swk. tang ada2 aja alasan atasan...

semadi bebini baru ulih pindah arrr...

My Destiny said...

slmt merarau Ryan..bebini jampat meh madi kada dah bisi calon ngica ke bulih pulai s'wak..hehe.

shama said...

makin kurang korum pph..huhuuu